
Komunikat dotyczący aktualizacji naszej usługi - POCZTA E-MAIL!
Szanowni Klienci,
w dniu 24 października 2017 r. informowaliśmy o wprowadzeniu zmian w jednej z naszych usług - POCZTA E-MAIL. Aktualizacja usługi miała miejsce w nocy z 31 października na 1 listopada i polegała na uruchomieniu nowego serwera pocztowego wyposażonego w protokół HTTPS odpowiadający za szyfrowanie połączeń. W ten sposób został podniesiony jego poziom bezpieczeństwa.
W związku z powyższym przypominamy, że w celu poprawnego działania Państwa programów pocztowych konieczna jest konfiguracja adresu serwera pocztowego. Szczegóły dotyczące poprawnej konfiguracji programów pocztowych typu:
- Outlook
- Thunderbird
- Gmail
znajdą Państwo tutaj!
W razie pytań, uwag czy zastrzeżeń prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc pod numer 61 662 88 43 lub pisząc na adres e-mail: biuro@idcom.pl
Pozdrawiamy
Zespół IDcom